Kasva kehittämällä palveluita!

Mitkä ovat tuotteiden ja palveluiden roolit tarjoomassasiMistä asiakas maksaa ja mistä asiakkaasi saa hyötyä? Mistä sinä teet yrityksesi liikevaihdon ja tuloksen? Miten rakennat tarjooman, jossa palvelut ja tuotteet muodostavat konkreettisia ratkaisuja asiakkaiden tarpeisiin? Tule kuulemaan ajatuksia kasvavan ja kannattavan palveluliiketoiminnan kehittämisestä 

Näin johdat palveluliiketoiminnan kehittämistä 

Kerromme webinaarissa lähestymisemme palveluliiketoiminnan kehittämisen toteutukseen ja sen johtamiseen. Palveluliiketoiminnan kehittämisessä on neljä päävaihetta:

1 Strategiset päätökset liiketoiminnan suunnasta, markkinoista ja asiakaskunnasta
2 Valittujen asiakkaiden tarpeiden jäsentäminen ja ymmärtäminen
3 Palveluista ja tuotteista koostuvien ratkaisujen kehittäminen asiakkaiden tarpeisiin
4 Tarjooman vieminen markkinoille, skaalaaminen ja jatkuva parantaminen 

Tämä prosessi on toteutettava ketterästi ja kokeillen – tiiviisti asiakasrajapinnassaOn kuitenkin säilytettävä visio liiketoiminnan kehittämisestä. Samalla on varmistettava, että yksittäisten palveluiden kehittämisen lisäksi rakennetaan jatkuvasti liiketoiminnan tason ajattelua ja varmistetaan kehitettyjen palveluiden vienti markkinoille. Tämä on myös organisaation muutoshaaste, joka vaatii johtamista. 

Webinaari: Kasva kehittämällä palveluita 

Webinaarimme antaa liiketoiminnasta ja sen kehittämisestä vastaaville johtajille viitekehyksen ja konkreettisen askelluksen strategisista valinnoista palveluliiketoiminnan skaalaamiseen ja jatkuvaan parantamiseen. Tarjoamme tietoa, inspiraatiota ja oivalluksia ketterästä prosessista luoda kannattavaa palveluliiketoiminnan kasvua. 

Ajankohta: 16.6.2021 klo 8.10-8.55 

Toteutus: Webinaari Zoom-alustalla – saat osallistumislinkin sähköpostitse 

Hinta: 0 €

Esiintyjät: Mikko Lehtonen, Miia Jaatinen ja Antti Miettinen

Ilmoittaudu webinaariin: