Näin mahdollistat yhteistyön ja lisäät sitoutumista virtuaaliympäristössä

Etätyöskentely tulee pysymään arjessamme tavalla tai toisella. Jotta tavoitteellinen vuorovaikutus toteutuu ja organisaation kehitys jatkuu myös virtuaalisesti työskennellessä, etätyöskentelymenetelmien hallitseminen on tärkeää. Nykypäivän työelämätaitoihin kuuluvat yhteistyön luominen ja virtuaalinen osallistaminen, olipa sitten kyseessä kahdenkeskeinen kehityskeskustelu tai 130 hengen hankkeen kick off -tilaisuus.

Integrated Consulting Groupin virtuaaliset juuret ovat syvällä. Valmentajillemme on kertynyt kokemusta virtuaalisesti tehtävästä yhteistyöstä ja valmennuksista jo yli 20 vuoden ajalta yli kymmenessä Euroopan maassa.

Haluamme nyt jakaa eteenpäin parhaat vinkkimme ja käytäntömme eri virtuaalitilanteisiin.

Järjestämme loppuvuoden 2020 aikana Collaboration & Engagement in the Virtual Space –työpajoja, joissa pääset oppimaan virtuaalisesta tiimityöskentelystä ja yhteistyöstä sekä saat työkalut omaan työhösi sovellettavaksi.

Valmennus koostuu kolmesta eri osasta. Voit osallistua kaikkiin tai vain haluamiisi osiin. Kolmen tunnin työpajojen teemat ovat:

TYÖPAJA 1 Vinkit ja neuvot virtuaaliseen yhteistyöhön
Sisältö: Työkalupakki vuorovaikutuksen hallintaan
Aika: ke 4.11. klo 14–17:30 (Suomen aikaa)

TYÖPAJA 2 Isojen ryhmien työpajat
Sisältö: Työkaluja isojen ryhmien, jopa koko organisaatioiden sitouttamiseen ja mobilisointiin
Aika: to 12.11. klo 14–17:30 (Suomen aikaa)

TYÖPAJA 3 Tiimin kehitys virtuaalisesti
Sisältö: Työkaluja ja menetelmiä tiimin suoriutumiseen, viestinnän ajankohtaisuuteen, yhteyteen ja osallistamiseen
Aika: to 19.11. klo 14–17:30 (Suomen aikaa)

Valmennus järjestetään eurooppalaisessa yhteistyössä englannin kielellä. Valmennus on suunnattu HR:n edustajille, projektipäälliköille ja esimiehille. Yhden moduulin hinta on 190€ ja koko kokonaisuuden 490€.

Lisäkysymykset ja ilmoittautuminen sähköpostitse: katharina.wagner@integratedconsulting.at