Timo Ahvonen, kehitysjohtaja:
Prosessiemme kehittämisessä on kyse yhteisen fennialaisen toimintatavan luomisesta. Teemme pitkäjänteistä työtä kuvaamalla ydinprosessimme yksi kerrallaan. Vaikka työ on usean vuoden mittainen, yksittäiset parannukset tapahtuvat ketterästi. Kaikessa tähtäämme parempaan asiakaskokemukseen.

Esimerkiksi henkilöasiakaspuolella meillä on nyt kuvattu asiakassuhteen aloittamisen prosessi. Tunnistimme asiakkaan polun ja siihen liittyvät vaiheet ja tehtävät. Näin olemme pystyneet tekemään aloituksesta sekä sujuvamman sisäisesti että miellyttävämmän asiakkaan näkökulmasta.

Konsulttimme Kai Laamanen on vetänyt lukuisia vastaavia kokonaisuuksia, ja tunnemme olevamme kehitysmatkallamme turvallisissa käsissä. Hän ohjaa meitä varmoin ottein eteenpäin, jos juutumme johonkin detaljiin. Hänen johdollaan olemme löytäneet vastauksia oman toimintamme parantamiseksi nopeasti.