Ota yhteyttä

 

Asiakastarinat

Innotiimin asiakkaina on yli puolet Suomen sadasta suurimmasta yrityksestä. Lisäksi työskentelemme myös PK-yritysten ja julkisen sektorin organisaatioiden kanssa.

Yleisradio ennakoi media-alan tulevaisuutta

Maailmanlaajuinen kilpailu sisällöntuotannossa haastaa perinteisen kansallisen yleisradiotoiminnan. Lue kehityspäällikkö Arto Markun haastattelusta, miten Yle vastaa haasteeseen ennakoinnin avulla.

Tehonlisäys päätöksentekoon – Botnia Mill Service uudisti johtamistaan

"Johtoryhmissä istuvista kunnossapidon huippuosaajista tehtiin johtamisen ammattilaisia." Risto Leisti, toimitusjohtaja

Chriss Lehtonen : Osallista henkilöstö kehittämiseen – Beneqillä syntyi nopeita tuloksia.

Suomalainen Beneq valmistaa huipputeknisiä tuotteita: litteitä näyttöjä vaativiin olosuhteisiin. Asiakkaat pidetään tyytyväisinä erottuvilla ratkaisuilla, laadulla ja jatkuvalla tuotekehittelyllä.

Kouvolassa innostuttiin työturvallisuudesta

Asenteisiin vaikuttavalla työturvallisuusvalmennuksella herätettiin palautteenannon ja puuttumisen toimintatapaa. Tavoitteena ensimmäisenä vuonna tapaturmien puolittaminen ja jatkossa 0-tapaturmaa.

Energiatehokkuutta asiakaslähtöisesti

Innotiimi-ICG auttaa ABB Drivesia kehittämään asiakaslähtöistä innovaatiokulttuuria uusilla tärkeillä toimialoilla.

Kemppi Oy - Asiakasymmärryksellä innovaatioita

Kemppi on edelläkävijäyritys hitsausalalla. Kemppi tunnistetaan myös esimerkkinä yrityksestä, jossa teollisen internetin mahdollisuudet palveluiden osana on kyetty hahmottamaan…

Innovation Boot Camp

Kehittämistä Suomen ja Viron valtionhallinnossa yli maarajojen

Innotiimi EU-instituutioiden valmentajaksi

Suomalaiselle johtamisvalmennukselle merkittävä aluevaltaus

Valmet – Turvallisuus on kaikkien asia

Jyväskylässä 12.2.2016 pidetty työturvallisuuden kehittämisen koulutuspäivä oli suunnattu EMEA Suomen alueen esimiehille, joiden alaiset työskentelevät tuotannossa ja asiakastyömailla.…

Hotelli Gustavelund - Strategiamuutoksen juurruttaminen koko organisaatioon

Hotelli Gustavelundin uusi strategia on pitkäjänteisen toiminnan tulos. Ainoastaan kokousten järjestämiseen keskittynyt yritys laajensi toimintaansa täyden palvelun hotelliksi.
Sivu 1 / 3